Støtt Hof Idrettslag på veien mot nytt klubbhus - Delta i Spleisen

Postet av Hof IL den 15. Nov 2023

Hof Idrettslag fikk nylig 1,5 millioner kroner i støtte fra SpareBank 1 Stiftelsen BV til bygging av nytt klubbhus. Nå kan arbeidet med klubbhuset virkelig begynne, og i den anledning oppretter idrettslaget en Spleis.

Spleisen

I 2010 bidro nærområdet til at Hof Idrettslag fikk inn 500 000 kroner gjennom en Spleis hvor hele beløpet gikk til innkjøp av ny løypemaskin. Nå håper vi å oppnå det samme igjen!

Du kan selv velge hvilke beløp du vil støtte Spleisen med, og hele beløpet vil gå til bygging av nytt klubbhus. Spleisen finner du her.

Klubbhuset som et nytt samlingspunkt

Klubbhuset skal bygges i nærheten av kunstgressbanen og være "hjertet" i området rundt kunstgressbanen, Hofhallen, lysløypa, hoppbakkene og den nye aktivitetsparken som planlegges.

Til høyre i bildet ligger den planlagte aktivitetsparken på området som grusbanen befinner seg på i dag. I forgrunnen ser man det planlagte klubbhuset.

Klubbhuset

Tegninger av klubbhuset er klare og planene er godkjent av Holmestrand kommune.

I 2.etg. er det blant annet planlagt møterom med store vinuder ut mot kunstgressbanen. I 1.etg blir det garderober.

Vi i idrettslaget håper både privatpersoner og næringsdrivende vil være med å bidra til og utbedre aktivitetstilbudet for små og store i nærområdet vårt!

Om man ønsker å bidra med en pengesum utenom Spleisen, kan man overføre til idrettslagets bankkonto: 2515.06.05566