SpareBank 1 Stiftelsen BV har tildelt Hof Idrettslag 1,5 millioner til bygging av nytt klubbhus

Postet av Hof IL den 14. Nov 2023

SpareBank 1 Stiftelsen BV har tildelt idrettslaget en gave på 1,5 millioner kroner i forbindelse med det nye klubbhuset som skal bygges i nærheten av kunstgressbanen. Klubbhuset skal være "hjertet" i området rundt kunstgressbanen, Hofhallen, lysløypa, hoppbakkene og den nye aktivitetsparken som planlegges.

Til høyre i bildet ligger den planlagte aktivitetsparken på området som grusbanen befinner seg på i dag. I forgrunnen ser man det planlagte klubbhuset.

Les mer om dette i artikkelen til Jarlsberg Avis.

Vi i Hof IL er ekstremt takknemlige og stolte over denne gaven fra Sparebank 1 stiftelsen BV, og er helt sikre på at dette vil få stor betydning for aktivitetstilbudet i nærområdet.