Hof IL søker sponsorer

Postet av Hof IL den 28. Okt 2023

Hof IL jobber aktivt for å koordinere investeringer i anlegg og behov for sponsormidler til drift av idrettsgruppene. Hof IL har som mål å utvikle området rundt idrettsplassen, kunstgressbanen og idrettshallen i Hof.

Vi ønsker å legge til rette for flere aktiviteter som primært barn og unge kan ha glede av. Hof IL jobber videre for at området kan brukes av mennesker i alle aldre, både innen organisert og uorganisert idrett, samt skolen.

Nytt klubbhus er hovedprioriteten å få realisert i nær fremtid, samt videreutvikling av området.

Hof idrettslag søkte i fjor Sparebankstiftelsen DNB om penger til planlegging av utvikling av området ved Hofhallen. Denne planen foreligger og kan nå realiseres fortløpende ettersom midler blir tilgjengelig.

Hof IL søker primært etter sponsorer med årlig forpliktelse over en 3års periode, men vi søker også aktivt etter sponsorer som ønsker å gå inn med en engangssum.

Du kan lese mer om dette emnet i vår sponsorbrosjyre. Ved interresse kan man kontakte okonomikomiteen@hof-il.no på mail.

Jarlsberg Avis publiserte nylig en flott sak om utviklingen av området rundt Idrettshallen i Hof. Den kan du lese her