20 til 2020

Postet av Hof IL – Hof Toppers den 1. Jul 2019

De siste 20 ukene før kommunesammenslåingen mellom Sande og Holmestrand kommuner vil det være 20 kultur- og fritidsaktiviteter på tvers av kommunegrensene.

Kulturkontoret oppfordret tidligere i år lag og foreninger om å søke å få være med på dette.

Hof IL syns dette var interessant og Hof Toppers ble plukket ut til å være ett av disse arrangementene.

Hof Toppers og frivilligsentralen i Sande samarbeider med gratis treningstilbud og deltakelse i årets Hof Toppers duathlon. Tilbudet henvender seg til folk som må velge bort fritidsaktiviteter på grunn av økonomi.

Hof toppers og HT-club arrangerer fellestrening og samler folk fra Kirkens bymisjon, HT-club og frivilligsentralen i Sande.

Ta kontakt med Sande frivilligsentral eller Hof Toppers v/Audun Follerås om du er interessert :)

Vi gleder oss til en festdag i Hof 10 august!

Hele lista med alle de 20 aktivitetene finner du her.