Vaffelfredag skaper fotballmoro på kunstgressbanen

Postet av Jan Roar Jensen den 28. Aug 2023

Hof, 25 aug – Kunstgressbanen i Hof var i går vertskap for en smakfull og sporty begivenhet da fotball glade samlet seg til en herlig Vaffelfredag. Med 45 deltakere til stede var det en dag fylt med fotballmoro, velsmakende vafler og fellesskap.
Vaffelfredag, som navnet antyder, er en flott anledning for mennesker i alle aldre til å komme sammen, spise litt vafler og engasjere seg i ulike aktiviteter. Arrangementet på kunstgressbanen kombinerte dette konseptet med lidenskapen for fotball, og skapte en unik og hyggelig atmosfære.
Fra tidlig på ettermiddagen begynte folk å strømme til kunstgressbanen iført fotballsko og smil. Banen var omgjort til en lystig arena for fotballmorre. Deltakerne viste frem både ferdigheter og lagånd.
Midt i all aktiviteten ble den søte duften av nystekte vafler en uimotståelig fristelse. En dedikert gruppe frivillige hadde satt opp en vaffelstasjon, hvor alle kunne nyte et bredt utvalg av deilige vafler med ulike pålegg og smaker. Fra klassisk syltetøy til brunost, var det noe som passet enhver gane.
"For oss handler Vaffelfredag om mer enn bare vafler og fotball. Det handler om å styrke båndene i idrettslaget vårt og gi folk en mulighet til å koble av og ha det gøy sammen," sa Audun, en av arrangørene bak arrangementet. "Vi er overveldet av den positive responsen og oppmøtet."
Både unge og gamle deltok aktivt i arrangementet. Barna løp rundt på banen med smilende ansikter, mens de eldre nøt en roligere stund med prat og latter på sidelinjen. Flere familier deltok sammen, og det var også en flott måte for barn å bli introdusert til fotballens gleder.
Selv om arrangementet var uformelt, var det også et snev av konkurranse i luften. Dette la til en morsom vri på dagen og skapte enda mer engasjement blant deltakerne.
Vaffelfredag på kunstgressbanen var uten tvil en suksess. Det skapte et sterkt bånd i idrettslaget og minnet oss om viktigheten av å nyte enkle gleder sammen med naboer og venner. Arrangementet understreket også den unike evnen idretten har til å samle mennesker på tvers av generasjoner og interesser.

Så vi kan allerede begynne å glede oss til neste Vaffelfredag, hvor vi kan forvente enda mer fotballmoro, smakfulle vafler og den kjærkomne følelsen av samhørighet som arrangementet bringer med seg.