Avslutning på Voldshagan for jenter 2013.

Postet av Jan Roar Jensen den 27. Jun 2023

Jenter 2013 med mange 2014 jenter hadde en fantastisk avslutning på voldshagan fra 22-23.juni. Vi møtte alle opp klokken 17.00 på voldshagan og ordnet oss til inne med liggeunderlag, soveposer og kosebamser. Da at alt var sirlig plassert og redd opp, rigget vi til langbord inne for 10 jenter og 3 trenere og serverte pølser til middag. Underholdning til middagen var mange vitser og noen gåter. Vi fikk høre mange «svensken, dansken og nordmannen-vitser» blandet med «Alle barna» vitser. Da middagen var inntatt var det to jenter som hadde laget en quiz som de arrangerte med premiering etterpå. Etter dette gikk vi opp til Lina og badet leeeenge i badebassenget der. Der fikk vi se mange flotte stup i alle varianter. Tilbake på voldshagan var det mange sultne barn med røde øyne som ville ha kveldsmat. Etter kveldsmat spilte vi kubb og badminton ute mens vi koste oss med litt snacks. Litt sent blir det når 10 barn og 2 voksne skal sove på knirkete oppblåsbare madrasser. Solen strålte inn vinduene kl 5 på morgningen og da var det mange som tenkte at det ikke var noen vits å sove mer. Så frokosten var ferdig inntatt klokka 07.00. Vi rakk å spille masse fotball før barna ble hentet kl 11.00. Vi håper alle foreldre vil registrere timene på fotballyst, da laget var ganske ivrige på å vinne gavekort på Fysen kro. Når alle dro hver til sitt avtalte vi at de som ønsket å møte opp i lysløypa for å løpe runden og bli tatt tiden på kunne gjøre dette. Fem jenter møtte opp og fikk tiden sin på lysløypa-runden. Nå blir det spennende å se til høsten om de klarer å slå sin egen tid.

Vi har hatt en veldig trivelig avslutning som vi håper har skapt mange gode minner og sterkere relasjoner i gruppa.

Selv om vi ser at de grupperer seg litt i 3. og 4.klasse gjeng, så ser vi også at de prater mer sammen på tvers, utveksler nummer og finner på ting sammen.

Det har virkelig vært en flott gjeng å være på overnatting med, ingen krangler og god stemning hele tiden.

God sommer og god fotballyst!