Fotballtrening for de yngste ☺ oppstart onsdag 20 April.

Postet av Jan Roar Jensen den 13. Apr 2022

Vi starter opp fotballtrening for 2015 og 2016 kullene onsdag 20 April fra kl 1700-1800 på kunstgresset.

Vi ønsker å starte opp rene jente og guttelag, og håper det kommer mange håpefulle små ☺ Vi serverer kaffe og boller!!

Klubben arrangerer trening 3 onsdager, deretter må noen foreldre/foresatte el.lign. ta over stafettpinnen som trenere og lagledere. Det er gøy å være med å forme et kull/lag, vil oppfordre alle nysgjerrige til å benytte denne anledningen til å bli kjent med andre barn og foreldre på kullet dere skal følge under hele skolegangen.

Fotballyst har fått stor oppmerksomhet og vi har mange ivrige aktive i klubben i dag, vi håper det også vil bidra til stor rekruttering i Hof fotball ☺ Vi gleder oss til å se dere.

Ved spørsmål, eller ved interesse for å være med å bidra rundt laget til eget barn ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat ☺

Vi får ikke dele info via skole og barnehager, så del dette gjerne til alle dere kjenner med barn i denne alderen!

Sportslig hilsen,
Hof fotball