Medlemskontingenter 2024

Postet av Hof IL den 16. Apr 2024

I disse dager sender Hof IL ut fakturaer for medlemsskap i 2024. Fakturaen kommer til alle som ligger inne i Hof IL sitt medlemssystem Klubbadmin. Kontingentene ble vedtatt på årsmøte og er følgende:

Aldersgruppe

Avgift

Til og med 7 år / funksjonshemmede

kr 100

8 – 19 år

kr 200

Over 20 år

kr 500

Familiemedlemsskap

kr 600

Er flere i familien medlem av Hof IL er man selv nødt til å legge inn dette i Klubbadmin for at man skal motta faktura for familiemedlemsskap. Fakturaen vil komme per mail og Vipps.

Medlemskontingenten til idrettslaget kommer i tillegg til evntuell treningsavgift fra de ulike gruppene.

Er økonomi et hinder for at man velger å delta på aktiviteter i regi av idrettslaget, kan man søke om støtte på Holmestrand Kommunes nettside gjennom tilskuddsordningen ALLE skal MED

Ved eventuelle spørsmål om medlemskontingent kan man ta kontakt på post@hof-il.no.