Topp innsats av Hof Håndball J-12 i Bø cup

Postet av Hof IL - Håndball den 13. Jun 2017

Jenter 12 har vært på Bø-cup i helgen sammen med 29 andre J-12 lag. Etter mange gode innledende kamper og seier i 16-dels og 8-dels finalene, gikk de dessverre på et knepent 4-3 tap mot Driv i kvartfinalen. Jentene kjempet knallhardt, og det var små marginer som gjorde at de ikke gikk videre. Laget synes det var veldig gøy å møte lag fra andre håndballregioner som de ikke har spilt mot før. De spilte mot lag fra Østfold, Oslo, Akershus, Telemark og Agder. Det ble en flott helg med mye håndball, bading, diskotek og mye sosial aktivitet.

Hof Håndball gratulerer J-12 med topp innsats. Vi takker også trenere, oppmann og foreldre som stiller opp slik at spillerne får fine opplevelser og gode minner.